به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: همزمان با ایام نوروز، ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات دهی به مسافران نورزوی و برنامه ریزی های لازم برای ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.
علی پرتونیا افزود: کمیته مشترک نظارت بر مجتمعهای خدماتی رفاهی متشکل از اداره های کل راهداری و حمل و نقل جادهای و میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و ستاد اقامه نماز در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد این اماکن نظارت می کنند.
وی تصریح کرد: در این بازدیدها رستوران، جایگاه سوخت، پارکینگ، رستوران، سرویس بهداشتی، مراکز خرید و نمازخانههای مجتمعهای خدماتی رفاهی مورد بررسی قرار میگیرد و نواقص اخطار داده می شود.
این مسئول اضافه کرد: مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی میتوانند موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انعکاس دهند.